tiistai 4. syyskuuta 2012

;)


Nyt on esteratsastajan vapaapäivä,

hevonen ei tarvitse minua tänään.
Tahdon omistaa muille vuorokauden, 
olla vapaallaaaaaaaa






Ystävät ovat minulle kaikki kaikessa, ja aina kun hevosella on vapaapäivä ja minulla on näin ollen hieman enemmän aikaa, olen lähes aina kavereideni kanssa. Pelaamme korttia, kuuntelemme musiikkia ja yleensä syömme - aivan liikaa. 

Kävin myös tänään hierottamassa itseni ja juoksutin Rassen. Huomenna koulutunti!

- Laura

pst, mitä tykkäätte tälläisistä postauksista? Kyllä vai ei? :s

2 kommenttia:

  1. Joo enemmän postauksii sun elämäst kOsk mua ei kiinnosta hevoset yhtää XDDDD t. Hannah ps IKÄVÄ<3

    VastaaPoista
  2. oot aivan ihana ♥ pus pus tuun joskus taas stadii ku kirjotukset ohi niin see ya!!!!!

    - Laura

    VastaaPoista