perjantai 10. elokuuta 2012

Muutamaan kysymykseenne vastaukset! :)

Laura

Mikä on isoin este mitä oot hypänny?
- Olen mennyt joskus 155cm korkean pystyn Kaisulla. Kauheesti yksittäiset esteet eivät taitoa vaadi - ainakaan tuon hevosen kanssa :) 


Entäs rata kotona?
- 140/150. Tosin sekin helppo ja yksinkertainen, ei siis kovinkaan teknistä osaamista vaativa :D Kaisulla sekin. Rowilla 135cm rata.

Entäs kisoissa?
- 140cm!


Millaisista hevosista pidät eniten?
- Voin sanoa että jumaloin olympiavoittajan Steve Guerdatin Nino des Buissonnets hevosta! "Pieni", kuuma ja äärimmäisen nopea ja varovainen hevonen.



Steve Guerdat - Nino des Buissonnets


Minkä hevosen ottaisit jos yhden saisit koko maailmasta?
- Juuri tuon Nino des Buissonnets hevosen.

Millainen olet irl?
- Miellän itseni äänekkääksi, villiksi ja paljon nauravaksi ihmiseksi. Olen hyvin tunteikas ja näytän sen paljon ulospäin. Yritän pitää aina hauskaa, ja olen luultavimmin ihan hauskaa seuraa. En omista satoja ystäviä, mutta omistan monia hyviä ystäviä, joista minun pitäisi muistaa kiittää jokainen päivä. Ainiin, ja olen äärimmäisen yllytyshullu! 


Mikä on lempiruokasi?
- Sushi, kiinalainen ja italialainen ruoka ♥ Tykkään myös muista "erikoisista" ruuista - etanat ovat esimerkiksi nam!


Missä on olleet parhaimmat kilpailut tähän mennessä?
- Metsämäki ja Ypäjä :) Menestyksen kannalta varmaan Riihimäki - vaikka vihaan koko kenttää niin silti siellä yleensä menee hyvin :D


Kumpi teistä on pomo? :D
- Minä!

Sara

Mitkä on sun tavotteet tällä ja ens kaudella?
Tällä kaudella minun tavoitteeni on isojen ponien hallimestaruus kilpailu (115cm). Ensi kaudella Poni GP, SM, ja mahdollisesti mennään myös Ruotsiin kilpailemaan alkukaudesta Baltic cuppia. Tietenkin tavoitteet voivat muuttua ja menemme kilpailu kerrallaan.

Mikä on isoin este mitä oot hypänny?
135 cm, Verutella, koskaan ei kyllä olla kokeiltu rajoja, varmasti menee muutaman reijän isompaakin.

Entäs rata kotona?
Ratana ei olla miltei koskaan menty kotona silleen, että kaikki olisivat olleet saman kokoisia, mutta 120 noin varmaan keskiarvoksi tulee.

Entäs kisoissa?
Vielä "vain" 110 cm.

Millaisista hevosista pidät eniten?

Itse tykkään aika paljon kuumista hevosista. :D

Minkä hevosen ottaisit jos yhden saisit koko maailmasta?

Tähän en voi kunnolla vastata, koska en muista sen hevosen nimeä. XD

Millainen olet irl?
No miten sen nyt muotoilisi... Olen oikeastaan aika herkkä, loukkaannun joskus aika pienestäkin, vaikkei aina siltä näyttäisikään. Olen myös hitusen ujo. Rakastan huumorintajuisia ihmisiä, ja tykkään itsekin pitää hauskaa. Ainiin! Olen myös aika ovela, oikea pikkupiru! XD

Mikä on lempiruokanne?
Tähän kysymykseen en osaa vastata, ja koska olen muiden mielestä aika nirso (ainakin Lauran) mutta minulle kyllä kelpaa aina mäkkäri <3 no ei vaan. Tykkään aika paljon tulisista ruuista.

Missä on olleet parhaimmat kilpailut tähän mennessä?
Laaksolla, Ypäjällä ja Kemiössä, vaikka siellä olikin vähän märkää! Mutta siellä oli kyllä aika ikimuistoinen teltta reissu med Laura ja aamu viideltä huutava kukko.

Kumpi teistä on pomo? :D
Laura.... :DDd

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti