tiistai 31. heinäkuuta 2012

Ilmoitusasia liittyen vihreään sivustoon :)

Sen verran vain sanon (koska muutama ihana ystävä eilen minulle linkitti keskustelun facebookkiin), että minusta ja minun "hehkeästä" tai vähemmän hehkeästä ulkomuodostani oli eilen ilmeisesti keskusteltu ht.netissä, mutta keskustelu oli poistettu ennen kuin itse kerkesin sitä katsomaan.

Minä tai Sara emme arvoa anna kauheasti vihreän sivun anonyymeille, joten pyydän ystävällisesti kaikkia olemaan tunkematta kumpaakaan meistä mihinkään kategoriaan siellä. Tottakai on hyvin mukavaa että pidätte Saraa menestyvänä tai minua kauniina, mutta itsetuntomme ei perustu sen sivuston ajatuksiin, ja koen vain hyvin ahdistavaksi sen, että minusta keskustellaan siellä.

Tai no toki jos joku välttämättä minusta haluaa keskustella, niin siinähän keskustelee, mutta pääpointti oli se, että kaikki kivat ihmiset jättävät minusta keskustelematta! :) Pidän itseäni aivan tarpeeksi kauniina ilman sitä, että hötölän ihmiset antavan minulle "kauniin" arvonimen.

Siksi kaikki topicit voitte jättää linkkaamatta jatkossa minulle (vaikka kivat ihmiset eilen tekivätkin niin!), mutta enemmän siinä pahoittaa mielensä kun saa mitään intoa. Itse en ikinä kommentoi ht.nettiin, tai puollustelisi itseäni, enkä kovin usein sitä edes lue, joten elän täydessä pimennossa sen paikan tapahtumista (onnellisesti!), eikä siis myöskään jaksa hötölän keskusteluista enempää ikinä enää avautua.

ps nyt voit viimeistään päättää oonko just sun mielestä tosi ihku vai rumah!
(muistakaa myös sarkasmivaara tekstissäni, viljelen sitä aivan luvattoman paljon, samoin kun huonoja vitsejä ;))



- Laura

4 kommenttia:

  1. Minusta olet kaunis ... :3

    VastaaPoista
  2. Minusta just ruma.... tommonen ihkupissis.
    Ps laihduta

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vai ihkupissis :Ddd enkä varmast laihduta! Syöminen on kivaa ja ruoka on hyvää ;))

      - Laura

      Poista