perjantai 20. heinäkuuta 2012

Enemmän duuoo ku sooloo!

Päätimme toteuttaa nyt ensimmäisen toivepostauksen! Eilen kommentissa nimittäin pyydettiin kertomaan, mikä meidän kahden bloggaajan suhde on - asummehan aivan eri paikkakunnilla, kilpailemme eri sarjassa (Laura junnuna, Sara ponina), olemme eri ikäisiä ja edustamme eri ratsastusseuraa.

olen kylläkin todistetusti joskus ollut poniratsastaja! Edes kerran... - laura

Lauran versio
Itseasiassa tutustuimme suuren sattuman kautta. Olemme joskus olleet samassa ratsastusseurassa (UHU), ja tiesin Saran naaman perusteella, mutta tuntenut en ollenkaan. Tiesin heillä olevan ponin Toffin (ponikuvan poni!), sekä Saran entisen ylläpitoponin Weenyn. Kerran ollessani kisaamassa Eholla Rowilin kanssa, tuli Saran äiti kysymään haluaisinko lähteä Liettuaan heidän kanssaan katsomaan ponia Saralle! Voitte kuvitella hämmentyneen ilmeeni, kun "vieras" moista ehdottaa, mutta koska asialle ei mitään estettä ollut, suostuin lähtemään mukaan. Matka oli loistava - tulihan sieltä tuliaisina Saralle Verute.

Sen jälkeen olemme pitäneet tiivisti yhteyttä. Koska itse en kilpaile niin aktiivisesti (lue, ei kiinnosta niin paljoa kilpailla kun en pääse kansallista kilpailemaan!) on minulla ollut aikaa juosta Saran kanssa kilpailuissa. Lähinnä yhteistyömme perustuu siihen, että olen jokapaikan höylä, ja osaan toimia kilpailuissa (suunnitella mm. aikataulut jne) kun olen itse niin paljon joskus kilpaillut. Lisäksi pääsen näkemään kavereita kisoihin ja paistattelemaan ton yhden hönön menestyksen valokeilassa ;)

(pst, seuraavaksi tästä pitäisi Messilään suunnata, jossa jopa itse starttaan jotakin! Ja tässä välissä on RiRa viikonloppu, mutta siitä kuulette Sunnuntaina enemmän (jos olen yhä hengissä....)!)

ja sara nyt on aina ponityttö ;)
Saran versio: 

Tapasimme tosiaan aika sattumalta Ehon tallin kisoissa, kun äitini pyysi Lauraa mukaan Liettuaan etsimään minulle ponia. Tarvitsimme jotain ulkopuolista silmää sinne, joka tietää asoista enemmän kuin minä. Ennen Liettuan reissua olimme nähneet parikertaa, mutta emme olleet edes jutelleet. 

  
Liettua reissun aikana tutustuimme, ja toimmekin sieltä ponin, Veruten. Kun Verute oli ollut minulla vajaa 4 vk, niin päätimme mennä Eholle kisoihin. Halusin Laura mukaan, koska Laura ''tunsi'' jo ennestään ponin. :)
Siitä lähtien Laura on ollut kisoissa mukana. Samalla olemme ystävystyneet, eikä Lauran seurassa ole ikinä tylsää!

kuvassa minä oik. Rowililla ja Laura Verpulla vas.


- Sara ja Laura

2 kommenttia:

  1. Tää oli kiva postaus! (: jos jaksatte joskus niin voisitte esim. Tehdä hevosten ruokinnasta, varusteista yms. Erikoispostauksen :))

    Ja lauralle kysymys että, miksi et pääse kilpailemaan kansallista? Onko sionä joku ikäräjä vaai mikä syunä?

    VastaaPoista
  2. Mielellämme teemme, lisää vaan toiveita tulemaan! Pääsenkin esittelemään rakkauteni, BD satulan ♥

    Ja siis minulla ei ole tällä hetkellä hevosta, jolla startata niitä luokkia :) Kaisu on ollut sairaslomalla, ja sen paluu ylipäätänsä edes aluetasolle on noin 1% todennäköinen, joten se kansallinen on vähän kaukainen ajatus. Lisäksi Rowil on kantavana, eikä sillä siis kilpailla :)

    - Laura

    VastaaPoista