sunnuntai 25. elokuuta 2013

Vanhoja kuvia 1/2 / Laura

Pienestä lähtien olen ollut kyllä oman arvoni tunteva prinsessa ;)



Harrastin myös yhden kauden ringetteä. Tosin en ikinä tajunnut miksi siniviivan yli piti syöttää - olin siis varmasti joukkueemme onnettomin pelaaja.


Dipton hankittiin kun olin 9v vanha. Aikamoista tappia sai Dipton raahata mukanaan vuodet....


Ikää seuraavissa kuvissa on tietääkseni 10 tai 11 vuotta. Jos ihan totta puhutaan - kuinka moni olisi arvannut? Olen siis ratsastuskoulun kasvatti eikä esimerkiksi vanhempani ole hevosihmisiä :)






 Taisin olla ehkä 11 kun värjäsin hiukseni punaisiksi. Seuraavat kuvat ovat siltä kesältä :) Olin ratsastustunneilla Tahko Areenalla Diptonin lomaillessa laitumella (yksinään) mökkimme vieressä.








Ihanin kaikista poneista oli Felix - yksisilmäinen poni jolla oli kapasiteettia vaikka mihin! Tulimme todella hyvin toimeen tuon otuksen kanssa, ja toivon että se eli hyvän loppuelämän - hippoksen mukaan Felix saatettiin haudan lepoon vuonna 2011.

Seuraavat kuvat menevätkin sekalaisessa järjestyksessä - vuosi on ollut varmaan 2007 tai 2008.




Rowil oli myös todella kova hankkimaan ruusukkeita alusta asti. Yhtenä kautena taisi olla lokakuu kun menimme kisoihin josta EI tullut ruusuketta mukaan - ja kisasin silloin paljon.



Ahkera sijoittuminen palkittiin kahtena vuonna aluerankingin voittona. Taisin olla ensimmäinen joka siihen kykeni kaksi kautta peräkkäin - olin myös niin nuori etten saanut vielä kilpailla kansallisia luokkia ja siksi oli kierrettävä 'vain' aluekilpailuja.



Siinä muutama kuva - jatkoa seuraa vielä! Hyvää viikkoa ♥

- Laura

2 kommenttia:

  1. eikä ihanii kuvia! :DD dippis ei kyl näyttäis muuttuneen yhtää? t. napsu

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo samanlainen läski se oli ennenki XDDD vähä paremmas kunnos vaa! Oon yllättyny et mite hyvi se meni ku mä olin nii kirppu :D

      - Laura

      Poista