torstai 15. elokuuta 2013

Vähän kuulumisia ja joitan vanhoja kuvia / sara

En ole postaillut TAASKAAN pitkään aikaan, vaikka lupailin alkaa taas innokkaasti tänne kirjoittelemaan. Mutta mulla on ollut myös syyni, koulut alkoivat ja viime viikonloput on kulunut kilpailuissa. Verppi meni viimeksi Riihimäellä metrin ja Tuisku meni sillä, koska on ollut niin possu. Meni kuitenkin hyvin, lukuun ottamatta postilla hyppiinpystymisiä ja pukkeja. Viimeseltä esteeltä, sarjalta putosi b-osa kun sarjaväli jäi kuulemma lyhyeksi kun poni meni kovaa. :D'
 Menen itse tänä viikonloppuna laaksolle metriin kokeilemaan sikaileeko se mulle vielä, jotenkin tuntuu, että se sikailee, vaikka ei saisikaan ajatella noin... 

Tänään meillä oli koulutunti, joka meni noh... Aluksi se oli jotain hirveää mutta lopussa oli pari kivaa pätkää. (: Tehtiin avoja ravissa ja laukassa siirtymisiä ja vastalaukkaa

 Ollaan Tiiun kanssa yritetty tehdä 2338764347 videopostausta, mutta yhtäkään emme ole saaneet blogeihimme, mutta yritän saada jonkun niistä tänne, jos me vaikka innostuttaisiin tekemään tallipäiväpostaus :D



Maailman ihanin poni vaikka se välillä onkin vähän ärsyttävä :D En voi ikinä kuvitella myyväni Pirpua
                    

awwss kattokaa sen sulosia silmiä <3
Vitsi sil on ohuen näkönen kaula!
                       
Mun lempparikuva Verutesta!
                                   Pahoittelen kuolemantylsää postausta , mutta pakkohan mun oli jotain tänne laittaa kun Laura on tehnyt jo miljoona postausta mun jälkeen.:D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti