sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Ypäjä reissuli ;)

Perjantaina tosiaan Ypäjälle. Hepan laittelua ja kamojen roudaamista. Sitten vähän chillailua, syömistä, saunomista ja nukkumaan!

Lauantaina oli minulla herätys sitten jo aikaisin aamulla, sillä kilpailu alkoi kello 8.00. Pakko opetella hyppää isompia luokkia, ihan oikeasti kuudelta tapahtuvat herätykset ei vaan sovi minulle!

100cm ihan ok, osaksi kyllä totaallinen katastrofi. Yritin kahdessa kohtaa kaikin keinoin ilmeisimmin estää hevosta pääsemästä esteen yli, onnistuin nimittäin kahdelle okserille jotain sössimään. Kuitenkin kaikesta huolimatta upea hevonen ja nollaradalla maaliin NAM.

110cm sama rata, paitsi että ykkönen oli jätetty pois. Ensimmäinen yhteinen kymppi meille hepan kanssa, mutta koska Aada oli kuvaamassa oli pakko tsempata hyvien kuvien toivossa ;);) Hyvä rata, vähän oli jo hevostakin autettava esteiden isomman koon vuoksi. Nolla sieltäkin napsahti, katsokaa ihmeessä videosta miltä näytti! Kritiikkiä saa laittaa tulemaan - eri asia on tosin miten jaksan vastata! Olen viikonlopun elänyt taas 6h unilla, oikeasti olen aika väsynyt.




Sunnuntaina Emma sitten sinkoili menemään hallimestaruutta yhdellä pudotuksella. Bonuksena oli tietty hepan taluttelua ja juoruilua. Ja olin sitten vilahtanut menemään nettitv'ssäkin .... ups. Sitten kotio - tietty abc'n kautta!

- Laura

ps. kuvia ja lisätunnelmia luvassa vielä lisäpäivinä kun saan hieman materiaalia taas ;)

5 kommenttia:

  1. Hieno Rasse ja hyvä Laura! Ei ilmeisesti mitään ongelmaa 110, seuraavaks vaan 120 ;) ps terveisii diptonille ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hehe jep, ens kautena sitte 120! jeee ♥

      - Laura

      ps mä sanon, dippis on nii lihava ja karvainen <3

      Poista
  2. heiheihei miksei musta mainittu mintään !?!?!? O_O

    VastaaPoista