tiistai 28. tammikuuta 2014

Epäonninen olo / Laura

Viime viikko meni vähän kylmää potiessa - ärsyttää lisäksi kun derbyllekään ei voi mennä lumen vähyyden vuoksi. Perjantai - Lauantai olin laivalla katsomassa Uniikkia, ja sieltä sitten suoraan kotiin näyttämään hevosta kokeilijalle.

hirveen pitkä mies !!

Sunnuntainakin Bagia tultiin testailemaan. Iltatallin aikaan sitten oloni muuttuikin aika huonoksi - alkoi oksettamaan ihan tyhjästä. Hyi olkoon sitä menoa sitten! Oksensin arviolta 60 kertaa 12h aikana, ja seuraavana päivänä olin vieläkin ihan töttöröö. Vaikka nyt olen jo tänään tiistaina voinut syödä "normaalisti" on oloni vieläkin kauhean heikko ja voimaton. Olen tässä kerännyt voimia pelkkään ulkonakäymiseen jo puolisentoista tuntia ...

Jatkoa seuraa, mä taidan nyt kuitenkin tsempata ja todella sinne ulos kivuta! Tarkempaa selostusta kaikesta kun ... kun asiat muuttuvat :)

- Laura

2 kommenttia: