sunnuntai 5. tammikuuta 2014

Hiljaisuutta ja kiirettä / Laura

Elämässäni ei ole kyllä ollut sekuntiakaan aikaa tehdä mitään blogin eteen. Olen käynyt töissä, nähnyt kavereita, esittänyt Bagia kokeilijoille ja loppuajan ilmeisesti kadottanut jonnekin, sillä en ole omaa konettani avannut päiviin.

Juuri sain aikaiseksi äsken pyytää ihanaa Emmaa tekemään blogille (vihdoin...) uutta ulkoasua. Koska Rasse on siirtynyt jo pois kuvioista ja ainut pysyvä hevonen elämässäni on Orvokki niin pitäähän sen saada paljon enemmän huomiota kuin mitä se nyt saa.

Orvokin kanssa pitäisi treenata taas enemmän, se on nimittäin alkanut vähän turhan innokas loikkimaan talutettessa. Toissapäivänä katsoin videota ensimmäiseltä viikolta missä talutellaan sitä kentällä - mihin se pieni otus katosi? Nyt meillä on tuommoinen kaksisataa kiloa pelkkää vastarannan kiiskeä tallissa....

Ja niin se Bagira. Se on hypännyt nyt paremmin kuin ikinä, mutta on hevoselle ihan epäreilun kuluttavaa hypätä lähes joka päivä kun katselijoita riittää. Kukaan ei vielä ilmeisesti ole ihastunut Bagiran pehmeään turpaan ja kipittävään askeleeseen, sillä tallissamme se on yhä.

Kouluni alkaa ylihuomenna. Hirvittää hieman, nimittäin olen aina uusissa paikoissa ihan pulassa. Mainitsinkin joskus että vaikka vaikutan tosi itsevarmalta persoonalta jokaisessa tilanteessa niin todellisuudessa olen ihan kauhusta jäykkänä ajatuksesta että nyt minun pitäisi yksikseen selvitä isossa koulussa IIK. Tosin päätin jo ensialkuun olla panostamatta ulkonäkööni tai vaatetukseeni, otan koko touhun löysin rantein.

Ja mulla on keskiviikkona synttärit jee! Ja mulla on myös yllätysbileet kuulemma perjantaina ;) Lupasin yllättyä kauheesti...!

Jep, hyvää vuoden alkua kaikille lukijoille! Ja toivotaan nyt suomelle tuota U20 voittoa eiks vaa :)

- Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti