maanantai 7. lokakuuta 2013

Missä sää oot / Laura



Meillä meno on ollut samaa säätöä koko ajan. Rassea olen rarsastanut ... no, normaalisti? Sai lepäillä vähän viime viikolla, nyt taas vähän enemmän ollut treenissä. Käytiin Tepolla, meni oikeesti aika kivasti. Tietenkin alkuverkassa tihrutin etten osaa en ymmärrä en halua MIKSI MÄ OLEN YHÄ NÄIN SURKEA. Teppo sanoi että "ole hiljaa ja ratsasta - mä neuvon!". Paras vihje pitkään aikaan. Turpa kiinni ja duunia.

Kakara on ollut tietty tosi söpö. Hajottanu palloja, karkaillut tarhasta (tuhmis menee alitse...) ja ollut maailman ihanin otus. Oppinut pitämään loimet päällä ja kulkemaan mammankin edellä. Traikkuunhan se nousee jo ihan kyselemättä ja oli siellä kun laitettiin takaluukkua kiinni. Ja Jumalalle yhä kiitos superrauhallisesta äititammasta!

Itse sain töitä - olen kunnalla muutamia tunteja viikossa nuorisotoimessa. Kivaa duunia, ei siinä mitään. Harmittavan vähän tunteja vain (10h / vk tai vastaavaa). Eli ei tässä ihan tienaamaan pääse. Parempi silti kuin ei mitään - inhoan vain kotona löhöömistä!

No mitäs muuta .... Vähän mietityttää oma harrastaminen tässä, mutta onneksi minulla on - kuinka sen sanoisi - aina monta rautaa tulessa. Pitäkää peukkuja !

Rasse lähtee kotiin 20.10. Hevoseton on huoleton vai mitä? Toivotaan.

Yritän tässä väsäillä jonkinlaista koostetta Tepon tunnista, joskin varmaan liitän myös huomisen tunnin samaan. Kauhea päänsärky ja väsymys heti näin alkuviikkoon. Tsemppiä kaikille, tää kylmä tulee taas. Ainiin ja ne Ehon kisat ... huh, olisi voinut jättää menemättä.

- Laura

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti