lauantai 1. kesäkuuta 2013

Sannan estetunti // Sara

Käytii siis Sannalla hyppäämässä Verpin kanssa. Kuljetus kesti jopa tunnin, mutta se sujui ongelmitta. Kun olin lastaamassa Verutea ulos autosta, niin verute pelkäsi niitä hevosten väleissä oleva väliseiniä ja päätti hypätä mun syliin... :D Poni ei onneksi astunut mun päälle vaikka olin sen jalkojen välissä.

Estetunti meni ihan okoosti tarkotuksena oli mennä pienempiä esteitä. Kun tulimme kentälle olin ihan paniikissa sillä näin KOLME vesiestettä (joissa oli vettä!!) joista yksi pitkävesi! Turhaan jännitin, Pirpu hyppäsi kaikki kiltisti paitsi ekalla kerralla pitkälle vedelle tullessa tultiin lähelle ja Pirpu hyppää sen päälle...  Tuli sieltä pari kivaakin hyppyä.

Pieni pätkä jostain kohasta tuntia:

- Sara

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti