keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Haaste // Sara

Haasteen säännöt:
- Kerro 11 faktaa itsestäs
- Vastaa haastajan 11 kysymykseen
- Keksi 11 uutta kysymystä
- Haasta 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa
- Kerro bloggaajille että olet haastanut heidät


11 faktaa minusta:

1) Olen ujo, mutta sosiaalinen
2) Olen harrastanut ratsastusta 6 vuotta.
3)  Minusta tulee isona ehkä eläinlääkäri.
4) Perheeseeni kuuluu äiti,isä 2 siskoa, veli ja siskopuoli.
5) Olen ihan semi hyvä koulussa (ka 8.7)
6) Asun Vantaalla
7) Rakastan eläimiä
8) Olen brunette :D
9) musikaallinen ja liikunnallinen.
10) 158 cm pitkä
11) Mul on ponivuosia kolme jäljellä :)




Haastajan kysymykset:

1) Tavoitteesi elämässä/tulevaisuudessa?
Valmistua eläinlääkäriksi, jatkaa ratsastusta ja.. :D

2) Tavoitteesi ratsastuksessa?
Kehittyä parhaani mukaan ja pitää hauskaa

3) Kauan sinulla on ollut blogi?
varmaan puolivuotta

4) Lempi kirjailija?
en lue hirveesti kirjoja nii en osaa sanoa :)

5) Suosikki kilparatsastaja?
varmaan suomalaisista Juuli ja Nina F :)

6) Omistatko lävistyksiä?
Korvikset ;D

7) Kolme suosikki blogiasi?
Oonan blogi, Tiiun blogi ja Sara Lahtisen blogi

8) Talvi vai kesä?
Kesä !

9) Tupakoitko?
En

10) Kisat vai valmennus?
hmm kisat varmaan olen aika kilpailuhenkinen, mutta tykkään kyllä treenatakkin (:

11) Farkut vai lökärit?
Molemmat


kiitos Sara haasteesta! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti